Шпанівська територіальна громада

Рівненського району Рівненської області

Результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг

 

Звіт

щодо проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг у відділенні надання соціальної допомоги вдома комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Шпанівської сільської ради

 

        Відповідно до розпорядження голови Шпанівської сільської ради від 28 грудня 2020 року № 98, в лютому 2020 року проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг у відділенні надання соціальної допомоги вдома  комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Шпанівської сільської ради

Зовнішня оцінка проводилась відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904 "Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг".

          Протягом 2020 року у відділенні надання соціальної допомоги вдома  комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Шпанівської сільської ради 46 особам надавалась послуга догляду вдома.

          Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовувався показник якості соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід та професійність.

   Зовнішня оцінка проводилась шляхом аналізу анкет, опитування отримувачів послуги, вивчення документації.

  1. В анкетуванні взяли участь 10 отримувачів соціальної послуги.

Також було проведено опитування 31 отримувача соціальної послуги в т.ч. в телефонному режимі. Усі отримувачі в цілому задоволені роботою працівників відділення. На їх думку працівники відділення ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, здійснюють захист персональних даних, отриманих в процесі виконання службових обов’язків. Випадків порушення договору не виявлено.

Здійснюється інформування підопічних відділення щодо можливості оскарження порушення їх прав та інтересів шляхом звернення до керівництва  закладу та керівництва органів державної влади та місцевого самоврядування.

2. Вивчення документації. Опрацьовано 41 особова справа.  Було перевірено наявність шкал оцінки можливості виконання елементарних та складних дій,  індивідуальних планів надання соціальних послуг, карти оцінювання/визначення індивідуальних потреб, договорів на отримання соціальних послуг, медичних висновків. Перевірено наявність підписів соціального робітника та підопічних в зазначених документах, а також чи здійснюється перегляд індивідуальних потреб одиноких, відповідно до Державних стандартів догляду вдома, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 р. № 760 “Про затвердження Державного стандарту догляду вдома”.

3. Співбесіда з персоналом. На нараді здійснено  співбесіду із усіма соціальними робітниками, які безпосередньо надають послуги отримувачам.

Результати перевірених завдань.

1. Кількісні показники:

- кількість підписаних карт визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) в рік 100 %.

- кількість підписаних та належно оформлених індивідуальних планів в рік –  100%.

- кількість задоволених побажань та очікувань отримувачів в рік 100%.

- кількість підписів співробітників закладу, які безпосередньо залучені до виконання індивідуального плану отримувача  в рік 100%.

- кількість оновлених індивідуальних планів в рік 100%.

2. Якісні показники:

З потенційними отримувачами соціальних послуг складаються карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг). Здійснюється обстеження та визначається ступінь потреби в отриманні соціальних послуг. В результаті чого, є  одинокі, які вже потребують допомоги, і такі одинокі, які у зв’язку із різними причинами, на даний момент не потребують допомоги соціального робітника, але можливо в майбутньому потребуватимуть.

Індивідуальні плани складаються безпосередньо із отримувачем соціальних послуг. Отримувачу надається інформація про повний перелік послуг, які можуть йому надаватись як на безкоштовній, так і на платній основі. Ознайомившись з ним, в індивідуальному плані прописуються лише ті послуги, які отримувач обрав для себе. При необхідності, індивідуальний план може бути переглянутий. Таким чином, забезпечується повне задоволення потреб отримувача соціальних послуг.

В усіх індивідуальних планах наявні підписи отримувачів соціальних послуг та підписи соціального робітника, який безпосередньо надає послуги отримувачу.

Повторне визначення індивідуальних потреб отримувача здійснюється відповідно до Державних стандартів через 30 днів з дня початку надання соціальних послуг, надалі – один раз на пів року. Окрім цього, перегляд індивідуальних потреб одиноких здійснюється у зв’язку із зміною групи рухової активності отримувача, або зі зміною переліку послуг, які бажає отримувати одинокий.

В закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації.

 В центрі розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення надання соціальної допомоги вдома, згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників “Випуск 80” “Соціальні послуги”. Всі спеціалісти ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис.

Соціальні робітники проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щороку здійснюються повторні медогляди.

Всі соціальні робітники, які безпосередньо надають  соціальну послугу  догляду вдома на 100% забезпечені велосипедами, але періодично їх технічний стан потребує ремонту, на 100% забезпечені желетками та бейсами, гумовими рукавицями, захисними масками та антисептиками, планується закупівля гумових чобіт.

Всі звернення про отримання соціальної послуги догляду вдома задоволені. Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

Зовнішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали).

Таблиця 1

Оцінка показників забезпечення якості соціальних послуг

Показники

якісні

Від 80% до 100%

(добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«Добре»

-

-

Професійність

«Добре»

-

-

Таблиця 2

Оцінка кількісних показників надання соціальних послуг

 

Показники

кількісні

Від 80% до 100%

(добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Кількість підписаних карт визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) в рік

«Добре»

-

-

Кількість підписаних та належно оформлених індивідуальних планів в рік

«Добре»

-

-

Кількість задоволених побажань та очікувань отримувачів в рік

«Добре»

-

-

Кількість підписів співробітників закладу, які безпосередньо залучені до виконання індивідуального плану отримувача  в рік

«Добре»

-

-

Кількість оновлених індивідуальних планів в рік

«Добре»

-

-

 

Узагальнивши статуси кожного показника забезпечення якості соціальної послуги та кожного кількісного показника, здійснено оцінку якості надання соціальної послуги вцілому (Таблиця 3).        

 Таблиця 3

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

 

„добре”

продовжувати роботу з суб’єктом

„задовільно”

-

„незадовільно”

-

                                                                                                                               

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.

 

Незважаючи  на оцінку "Добре" в цілому по відділенні надання соціальної послуги вдома комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Шпанівської сільської ради зовнішніми оцінювачами рекомендується:

1. Підвищити рівень кваліфікації працівників-надавачів послуги шляхом участі у навчальних семінарах, конференціях, робочих нарадах тощо.

2. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення з питань роботи центру, порядку та умов надання соціальних послуг.

3. Продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальну послугу, здійснювати постійний моніторинг якості надання.

4. Постійно проводити роботу з працівниками-надавачами послуги щодо підвищення якості її надання.

5. Активізувати роботу щодо виявлення сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальної послуги.

6. Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги.

7. Здійснювати роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь