Фонд соціального страхування України у Рівненській області рекомендує роботодавцям подавати заяви на оплату листків непрацездатності дистанційно
Рівненське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області рекомендує роботодавцям подавати заяви на оплату листків непрацездатності дистанційно
З метою виконання карантинних заходів та запобігання поширення CОVІD-19 Рівненським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області було вжито ряд заходів для забезпечення безперебійної роботи відділення та максимального виконання зобов'язань Фонду перед страхувальниками, застрахованими особами та особами, потерпілими внаслідок нещасного випадку на виробництві.
Зокрема, з 17 березня 2020 року доступ відвідувачів до приміщення відділення є обмеженим і обслуговування відвідувачів проводиться за умови використання ними засобів особистого захисту та з дотриманням безпечної дистанції.
У зв'язку з цим та з метою недопущення надмірного скупчення людей, рекомендуємо страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
На сьогодні понад 1100 страхувальників уклали з відділенням договори про обмін електронними документами для подачі заяв-розрахунків та повідомлень про виплату коштів. Наполегливо рекомендуємо страхувальникам приєднатися до цього зручного, прогресивного засобу взаємодії із Фондом та звернутися з відповідним запитом на електронну пошту Рівненського відділення. Спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
Наші контактні дані:
Адреса: вул. Словацького,
Електронна пошта: mvdfss@гv.uаг.net:
Тел. (0362) 26-46-53