Кому треба подавати нову заяву на субсидію під час карантину!
До уваги жителів Шпанівської сільської ради!!!
Кому треба подавати нову заяву на субсидію
під час карантину!
Куди звертатися в умовах продовженого карантину, якщо вам автоматично не продовжили субсидію на неопалювальний період? Що робити, щоб вам призначили житлову субсидію і як подати документи?
В умовах впровадженого карантину органи соціального захисту населення автоматично без звернень громадян розглядають питання щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які її отримували в опалювальному період 2019-2020 років. Однак, наголошуємо, що з новою заявою повинні звернутися громадяни, у яких відбулися зміни, зокрема щодо:
- складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств;
- складу сім’ї члена домогосподарства;
- переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх
надання.
Також повідомляємо, що громадяни зобов’язані протягом 30 календарних днів поінформувати орган соціального захисту населення про зміни, зокрема щодо:
- соціального статусу членів домогосподарств;
- переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
- управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
- придбання транспортного засобу, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менш ніж п’ять років (крім мопеда і причепа);
- здійснення купівлі або іншим законним способом набуття права власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплати (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень.
Документи для призначення житлової субсидії громадяни можуть подати:
- до відділу соціального захисту населення Шпанівської сільської ради,
- за допомогою електронного сервісу https://subsidii.mlsp.gov.ua/,
- надіслати до управління соціального захисту населення поштою.
Зокрема, документи для призначення субсидії можна подати в скриньку біля управління (вул. Соборна, 366А), а також через оператора поштового зв’язку "Укрпошта" та на сайті Міністерства соціальної політики (https://www.msp.gov.ua/ - у рубриці "Е-Сервіси" обрати "Субсидії").
Поштова адреса управління: м. Рівне, вул. Соборна 366А.
Електронна адреса: upszn5616@gmail.com; uszn5616@rv.gov.ua