Шпанівська територіальна громада

Рівненського району Рівненської області

Здійснення фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам

Дата: 27.05.2021 12:13
Кількість переглядів: 1342


Окремі питання по заявах-розрахунках для здійснення фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам

 

У зв'язку із чисельними зверненнями страхувальників про самостійне виправлення помилок у заявах-розрахунках, пов'язаних із змінами в порядку подання звітності про нарахування та сплату єдиного соціального внеску Рівненське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області інформує.

Відповідно до Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12, заява-розрахунок готується у двох примірниках, один з яких разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначається матеріальне забезпечення та окремі виплати потерпілим на виробництві (членам їх сімей), зберігається у страхувальника, а другий подається до відділення управління виконавчої дирекції Фонду у Рівненській області. Інформація, внесена страхувальником до заяви-розрахунку, повинна повністю відповідати документам, на підставі яких здійснено призначення матеріального забезпечення та окремі виплати потерпілим на виробництві (членам їх сімей), та бути відображена в реєстрах бухгалтерського обліку.

 Відповідальність за достовірність даних, наведених у заяві-розрахунку, несе страхувальник, тому у випадку самостійно виявлених невідповідностей та помилок страхувальником необхідно письмово звернутись у відділення.

При поверненні надлишково отриманих коштів у листі необхідно вказати:

- номер заяви-розрахунку, дату, загальну суму заяви-розрахунку;

- вказати дату отримання коштів та суму і дату виплати їх застрахованим особам;

- прізвище та ім’я застрахованої особи, номер листка непрацездатності та його дату, кількість днів, загальну суму та суму виплати за рахунок Фонду;

- чітко викласти суть помилки та зазначити правильну кількість днів та суму коштів разом та за рахунок Фонду, що мала бути нарахована по листку непрацездатності;

- вказати загальну суму коштів, що повертаються, номер і дату платіжного доручення.

При коригуванні витрат, а саме: зменшенні заявленої суми витрат по непрофінансованій заяві-розрахунку, необхідно в листі зазначити:

- номер заяви-розрахунку, дату, загальну суму заяви-розрахунку;

- прізвище та ім’я застрахованої особи, номер листка непрацездатності та його дату, кількість днів та суму разом та за рахунок Фонду;

- чітко викласти суть помилки та зазначити правильну кількість днів та суму коштів разом та за рахунок Фонду, що мала бути нарахована по листку непрацездатності;

- вказати загальну суму надлишково замовлених коштів та вказати правильну загальну суму заяви-розрахунку, що має бути профінансована.

При здійсненні доплати по листку непрацездатності застрахованій особі страхувальнику необхідно подати додатково заяву-розрахунок із сумою доплати та лист, де вказати:

- номер заяви-розрахунку, дату, загальну суму заяви-розрахунку;

- прізвище та ім’я застрахованої особи, номер листка непрацездатності та його дату, кількість днів та суму разом і за рахунок Фонду;

- чітко викласти суть помилки та зазначити правильну кількість днів та суму коштів разом і за рахунок Фонду, що мала бути нарахована по листку непрацездатності.

Листи подаються за підписом керівника та головного бухгалтера (за наявності).

Приклад: у заяві-розрахунку від 16.04.2021 № 5 на загальну суму 2000,00 грн було включено листок непрацездатності ААА № 999999 з 01.03.2021 по 21.03.2021 застрахованої особи Ковальчука Івана Івановича. До оплати нараховано допомогу за 21 день на суму 2100,00 грн, в тому числі за рахунок коштів Фонду 16 днів на суму 1600,00 гривні.

Суть помилки: під час розрахунку листка непрацездатності було неправильно визначено страховий стаж застрахованої особи (має бути 82 місяці, а не 96 місяців) відповідно середньоденна допомога має становити 70% середньоденного заробітку – 70,00 грн, а не 100% – 100,00 гривні. Крім того, помилково була відображена дата завершення листка непрацездатності, правильна дата – 20.03.2021. Таким чином, правильне нарахування допомоги по вказаному листку непрацездатності має бути за 20 днів на суму 1400,00 грн, у тому числі за рахунок коштів Фонду за 15 днів на суму 1050,00 гривні.

Просимо зменшити фінансування по заяві-розрахунку від 16.04.2021 № 5 на 550,00 грн та профінансувати її в сумі 1050,00 гривні.

У повідомленні про виплату коштів застрахованим особам страхувальнику слід врахувати зміни відповідно до письмових звернень у відділення і відобразити правильну суму коштів по листках непрацездатності застрахованих осіб.

Крім того наголошуємо, що при включенні до заяв-розрахунків листків непрацездатності, розрахунковий період якого включає місяці, по яких ще не подано квартальний звіт про нарахування та сплату єдиного соціального внеску, страхувальник зобов'язаний попередньо подати довідкові звіти про нарахування та сплату єдиного соціального внеску за відповідні місяці.

 

 

Відділ страхових виплат та матеріального забезпечення

Рівненського відділення УВД ФССУ у Рівненській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь